FMS n Grad dah lepas!

By Red Pomelo - 12/27/2011 04:57:00 AM

seronoknya!! FMS dah, Graduate pn dah. once again, tak sangka dpat grad kat DEWAN SRI BUDIMAN UiTM SHAH ALAM pada umur 17 thn. hahaha. well, mmg da hbes. tapi, berakhirnya menda ni buat aku rindu kat semua org. haha. some pic ntuk ditatap.



- dearest important mother -


akhirnya, aku berjaya jlankan tugas aku sabagai pengarah tari fms.


- seronoknya dpat pgg bunga! -





yeah!! 1st generation of ssejb.







akhirnya, aku dpat jgak jpe korang. uyeen yang montel dan moon yang comel.




my dear little whole life best friend, AIDA ANUM.













slamat graduate!


kiri aji, kanan mazek.


bdak kuching!


org yg menjadi teman stay up, teman mengarut, teman mengamuk, teman menangis aku thn 2011.


ganyang que!!



insan2 yang bnyk membantu aku smpi la hri ni.




adik wani,si syaminn yg dah x knal aku bile aku pki make up. -sengal-














akk aku ni, aku tiup tudung pn nak snap. tau laa aku artis.haha!







org yang bnyak berkorban perasaan dan hidup ntuk aku. thanx wani!


ya Allah! org hebadd yang gagah ajar aku dan rakan2 addmath n fizik.
<3 cikgu hamidah rahim


















nice shot my sis!






beloved mother


me.beloved friend.n beloved mother.


adik yg gemuukkk.





oh! mr barbie!!
































p/s: yg bwah2, aku da mlas nak edit.




  • Share:

You Might Also Like

1 comments