MERDEKA!

By Red Pomelo - 12/02/2011 11:52:00 PM

akhirnya. aku merdeka jugak. bile balik ni macam2 hasrat yang nak ditunaikan. tapi bkn semua nya yang da terlunas. nak update, tapi bile balik, macam lagi bnyak benda yang sngat amat necessary ntuk aku buat selain daripada update blog. khusus untuk ATHIRAH NAJWA, cerpen Aisy aku continue lpas FMS. or maybe msa FMS. kalau ada peluang. n sebenarnya aku rsa ak da tertinggal jarum kait kat ostel. koklusinya, aku BUNTU. untuk assistant paparazzi,juga ATHIRAH NAJWA, dan main character RABBIT and ONION, buat msa ni aku bnyak kje lain jadi....................bahan tu ada, tpi time ni jealous sngat dgn aku. jgn risau. aku akan cuba tunaikan
www.que__erghh_grr.blogspot tu ok?

p/s : kpda tyra. q and farah, silalah bersabar dan jawab paper akaun sebaiknyewww!!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments