Rabbit vs Onion Part 6

By Red Pomelo - 12/12/2011 08:13:00 AM

skarang semua tgah busy FMS. walaupun kaki da pecah2, tapi aku sempat lagi nak mempaparazzikan artis hangat aku nih. hurm.. nampaknya dah ada perkembangan yang mengembang-ngembangkan! i like mama!


1) daripada klon onion :
     
     " nak tau, skarang dlm phone daa plg baby syang.... tapi aku tak tau laa sape baby spe syang.."

      onion balas : " ini sudaa lebey hah..."
   
      sudah jelas kesahihannya di situ. haha. perkembangan yang mengembang ngembang. aku tau... yang  rabbit mestilaa baby..yang onion sayang.. haha!

2) hasil paparazzi, assistant and klon :

    hari ni papa belanja chicken chop. dak eh....! hurm, org lain semua dpt 1. tpi ade org tu die dpat 2. lebey  hah!

     adelah ceritanya...kemudian..
 
    klon ckp , " ye laa asisstant...aku mne ade lbeh mcm org tuh..."

    onion ckap lgi, "ni org bgi...yang tu pun org bagi jugak....mne boleh bla bla bla..."

    aku pun kurang pasti ape yang diorang ckap sbnrnye...aahhaha. tapi yang kepastiannya di sini rabbit 
    belanja onion chicken chop. die tak tau ke chicken tu.... hahahah!  

    aku saje nak coretkan jugak perkara ni sebelum aku terlupa walaupun aku sakit makit sebegini. 

    credits to klon and asisstant sbb bgi aku cerita panas ni. and also to A.A.A sbb bgi pnjamkn laptop n  broadband die.

    till then, see you on next hot issue! 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments