Rabbit vs Onion - PART 5

By Red Pomelo - 12/07/2011 07:13:00 PM

haha. assalmualaikum. aku kembalikan rabbit vs onion kali ini. erm, this time, aku mengimbau kenangan lama. sbb yg plg bru x mampu nak di update. so, jom kite skodeng.......

1)


korang tau spe pnye DEW ni?? 
ni lah, MOUNTAIN DEW yang diberi oleh rabbit kepada onion..
msa dan tempat tidak diketahui.
tetapi terima kasih kepada klon onion dan konco2 sbb mereport pda aku tentang kewujudannya air mountain dew ni dalam beg si onion. 
sdap sgt ke??
aku assume : rabbit bg onion air ni utk janaan tenaga. sbb ktorang extra berlatih masa tu. 
nak berlatih ntuk harta...ntuk singapore...
ish! perihatin la plak si rabbit ni kan???
ooi onion! jgn senyum lbey2 hah....
eleh...gaduh konon...
dalam diam kau dpat merasa mountain dew dgn penuh bertenaga!
haha, dan kalau nak tau, itulah mountain dew yg pertama kau bg aku rsa.
timaseh onion. 
tpi nak tau takk,,
time ni onion mcam berkeras nak kasi aku tgk even botol air dew ni.
kedekut laa!!!
tpi ape pun, kau dapat jgk tgkp gmba botol dew ni.
bukti kepada kemilikan kau terhadap air dew tersebut yang diberikan oleh rabbit yang sweet!





 korang masih ingat gmba ni? aku daa pnah letak pda part yg lepas. tpi yg tuh gmba terang pnye.
dlam kesibukan berlatih, korang sempat lgi ber....ehem kat situ.
hehe, paparazzi knela ada kamera slalu kan??
kalu head paparazzi x bwak, assistant kan ade???
hahahaha.
tpi aku tak tau laa ape yg rabbit dan onion bincangkan.
sbb, aku takla sebusy body itu.
cukup sekadar eviden yang mantap membuktikan bhwa sate rabbit mkn dgn bwg mesti sdap!
hahahaha
tpi aku pun msih tertnya2, 
ape yg korang tgh ckp sebenarnya........
ahahaha.
xpe2. aku psang bnyk. nek skola nnt be careful eh!

p/s : kepada klon onion dan konco2 serta assistant, sila comment dan report kisah lain tentang mereka ok?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments