Graduation.2015

By Red Pomelo - 6/06/2015 07:55:00 AM

16th May 2015

Bismillah. Dahh berhabuk pun blog ni. hehe :)

Completing a diploma in uitm was not that hard, but it was not easy either. Untuk terus buat sesuatu yg kita tak minat utk jangka masa 2 tahun stengah agak emm annoying. But, whatever it is, I DAH SETTLE diploma, on time, tanpa repeat, or fail or etc. Alhamdulillah, syukur ya Allah. Menghabiskan diploma di Merbok Sg.Petani rasam cam..... "Errr tanak duk espee (SP=sg petani) lagi dah, boring!" haha. Apa pun, atas sokongan semua org yg ada di sekeliling aku, aku pun dah berjaya utk level yang tak seberapa ni and sekarang dah ready untuk melangkah lebih jauh lagi.




And...of course. Setiap kejayaan tak lengkap tanpa pengorbanan. So actually there were quite few unplanned things happened back then on 16th May 2015. It was my graduation day, but I have to take IELTS on the same day and time, it was frustrating back then I have endured it after all. I'll tell you more bout my journey to apply overseas for undergraduate and bout my ielts too. See ya.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments