jom skodeng aktiviti bju skolah :D

By Red Pomelo - 1/10/2012 04:57:00 AM

assalamualaikum. haa. 
aku ni jarang suka amik gmbr.
 tpi hritu, si makcik khalilah atiqah ni rjen bwak kamera. 
yg tgan aku pn gatal dok snap muka die smpi time perhimpunan kat dewan pn aku dok buat pose photographer kat die. 
aku tak sure lpas ke sblm, tpi rsa nya sblm spm sbb ade gmbr kat dewan duduk atas tikar. 
rsenye bulan puasa je bentang tikar. 
xpon hari jumaat utk aktiviti kegamaan.
 tpi rsanya adegan mcm ni x buat hri jumaat kot. 
tpi xkan buat bulan puasa lak kan? 
xla kot. bkn bulan puasa rsenye.
so, the act time n date, ak pn xtau. haha.
but, anyway,
credits to khalilah atiqah sbb
sbb die laa at least aku ade laa pic pki uniform skolah.
haha.



kat tgh tu laa
~ cik khalilah atiqah si pengawas skolah~
;-p


dri kiri :
khalilah si pengawas, aqira knowles(haha), si pe'ja.


annoying kan mazlan abd ni?


ni??
xyah tnya.
lgi annoying.
ex-'baby' aku.
haha.
wak luuh!!
karang kne plak ngan onion.
~ngee


my dear little miss prasan ;
aida anum aminuddin


"knpe bnyk gmbr khalilah si pengawas ?"
~mmgla. dah kamera die.
haha ; D
tu, nazatul amira.
miss whatever kita.


urrgh.
malas nak ckp.


"knpe x bkk kipas ??"
" nmpk x aircond kat tepi tuh?"
haha.
nseb baik sempat merasa..
bkn stakat merasa, melantak, membazir...
puas memperguna air-cond tuh.
hihihi


nur syahda dan khalilah si pengawas.


miss angry bird - mazliyana a.rahman
with raudah


ni bru laa aku dan miss khalilah the pengawas


Lan buat perkara pelik lgi.
dan lagi.
smpi bebila pun.
;p


brangan je tu nk jdi pengawas.
haha.


senyum semua, senyum!


khalilah si pengawas yg snap.


errrkk??


my cry baby ;
athirah najawa.
slamat berjuang di plkn!
rndu kau.


hmm.
ni lah perkara pelik tuh.
sengall kan?


our dearest uztazah raja nor asiah <3


mengarut no.1


khalilah si pengawas suka snap bnyk2 smpi puas ati.


huh...


eh? asal ktorang lgi?


tgk budak duorang nih.
buat aksi dlm klas.
mentang2 cikgu x msuk.


miss prasan


duit raya pertama.
dri uztazah raja <3

 whatever sgat!!


 hurm..
haha.

p/s : bru teringat. mmg gmbr ni before spm. cikgu busy. klas slalu kosong. slalu prep smpi ptg. so, ptg2 slalu aku serius, kdg nak gak join menyanyah. aku pnah curi2 gmba cikgu mengajar. erm, berjaya - mr. pang, miss nazia n c. tee kot. tpi kat kamera junior. x dapek den nak nolong nye. haha
see ya on my next post.
love u alls lah!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. hahaha. kau la tuh. miss mulut muncung <3

    ReplyDelete
  2. mimi jahat kau !!! aku nak pic ni sume asal kau tak bagi right klik ...

    ReplyDelete
  3. saya nak no telefon aida boleh x..?.... saya nak masuk MInang ....
    saya suka kat die banyak2.....cinta sangat kat die.....tanpa die sya xboleh hidup.....

    ReplyDelete