akhirnya dia kembali juga ke pangkuan-Nya.

By Red Pomelo - 1/17/2012 07:09:00 AM

salam.

ya, begitulah.
akhirnya dia kembali juga ke pangkuan-Nya.
aku redha dan ikhlas menerima pemergiannya.
kerana Dia telah menuntut kembali hakNya.
aku sebagai manusia yang pernah menyayanginya,
bersyukur kerana aku punya masa,ruang dan waktu yg sgt panjang untuk aku
menyayanginya, memeluknya, menciumnya, bergelak tawa dgnnya, bercerita dgnnya dan sebagainya,
sebelum Kau memanggilnya ke pangkuanMu ya Allah.
masih terasa lagi kedinginan pipinya yang aku cium beberapa detik yang lepas. 
allahyarhamah dilahirkn pada 9 Mei 1941 
dan telah kembali ke pangkuanNya pada jam 12.40 tengahari pda 16 Januari 2012.

aku doakan allayarhamah ditempatkan dlm kalangan org2 beriman disisiNya.
semoga arwah tenang disana.
al fatihah.

  • Share:

You Might Also Like

3 comments