TakProduktif

By Red Pomelo - 10/22/2012 06:03:00 AM



salam.

hmmm. i just realize that penulisan aku kat blog ni langsung tak produktif.

aku suka menceceh je. haha. well, my friends demand me to do so. sebab ini salah satu medium utk kawan2 lama tahu tentang perkembangan hidup kita.

tak semua yg aku dapat telefon setiap malam. tak semua yg aku dpt bbm, mesej. bukan lost contact, tpi rsa mcm tak ada banyak masa senggang tu utk kita sentiasa update pasal masing2.

" make new friends, but keep the old, one is silver and the other gold "

once, aku rajin postkan cerpen aku. and now a friend of mine, miss it, and keep asking kalau aku ade update psal cerpen. sorry syg, tak cukup masa lah :/

once, aku and geng emmm boleh laa dikatakan 'stalk' a friend of mine ni jugak about their good relationship, a guy and a girl, keep fighting urgh -.- and i changed it to a love story. famous gilaa msa tu. haha ^,^

well, nothing much. bye.



  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Lumrah hidup bila makin besar kita kenal makin ramai orang, then kawan-kawan lama kita susah nak update, bukan sebab malas tapi sebab tertentu yang macam2. So don't feel guilty

    ReplyDelete