entry biasa2 ajeeee :D

By Red Pomelo - 8/02/2012 06:07:00 PM



salam.

sekejapnya bulan Ramadhan. lgi 2 mggu nak berakhir dah. pastu raya. aku tak rasa mcm ade benda yg sgt2 baik mahupun sgt berfaedah yg aku dah lakukan sepanjang 2 mggu puasa ni. assignment tetap berlambak dan tak sentuh lgi. haih=='. lemah. aku ni kdg2 slalu leka. sedar tak sedar aku dah membazirkan waktu2 aku yg sgt2 precious. bazir duit pn ye jgak kdg2. takut je aku lupa diri lgi2 daa dpt duit pt ni kan. tpi insyaAllah tak laa. org lain sebulan sebelum daa beli tiket. aku? lgi 2 mggu nak balik bru laa nk beli. hmm. ade lgi ke? mintak2 ade. kalau takde, ibu kata dia boleh amik. haha. my life? getting better day by day. i'm trying harder to adapt this kind of environment into myself. missing my ex schoolmates badly. my teachers n juniors too. hope they doing just fine. siswi merbok a.k.a melbourne ni ok je. hewhew :3 guys, i'm doing just fine here, even act my heart is aching so badly, i'm still doing fine n i always keep thinking bout us. our memories. because it makes feel stronger and better. thanks guys :')

that's all. salam.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments