life-university.friends.assignment.sick.money.food.?

By Red Pomelo - 7/26/2012 08:02:00 AM



salam.

*iniakanmenjadientryyangsgtpanjangakuyakin*

Aaaahhh... its been a long time since my last entry. busy benorr nmpknya. sampai my diary pun tertangguh. hmm. the nearest assignment should be submitted by tomorrow. the nearest test would be this saturday and that would be MGT162. and aku takk study ape2 lgi. hadoiii ==' ingat adi putra agaknya. haha. ckp je psal assignment, aku pasti akn mengalami ribut taufan di situ. hmm ==' . assignment takla sesusah mna pun. in fact, if its really does so hard, yet it still can be done. the problem is, sifat manusia tu sndri yg mengkusutkan keadaan dan menjadikan perkara itu lebih susah dan automatically payah nak siap. ok, here, i'm not declaring that i'm good in everything or that person no nothing. its just that.. aarrgh! complicatednya nk cakap. ok. senang je. every human have choices ok? means here banyakkkkk choice. so here, me, as a human, choose to be a PANDAI. a PANDAI. itu choice aku. korang? everything is up to u. kalau x reti, tanya. kalau tak tau, blaja. kalau takk smpi bile nak reti? takkan sampai bila2 "aku tak tau buat ni" aku takk tau buat tu" "aku mne pandai benda2 ni" eh hello?! ingat org yg pndi 'benda2' tu, terus2 pandai ke? so here, kau PEMALAS. bukan tak tau, tapi MALAS nak amik tau, MALAS nak ade ilmu. so don't you ever pointed up on the brain yg stock2 PANDAI tu kalau kau sendiri yg takde usaha nak ade BRAIN yg mcm tu.
aku lemah btol org cmni. kang ckp skit terasa. aku bukan ade niat pn nk bgi terasa tpi sendiri terasa bguslaa. mknenya sedar. tpi sedar kosong je baik takyah. please. do something with urself. but at least, this type of person, they act care bout the work and the things going on around them. ini ade 1 lgi golongan yg jenis ; bila dia rsa dia pandai skit2, abeh part die, die lepas tangan, tggalkan pda org yg lebih pandai sikit atau sebaliknya, dan tau2 menda tu siap atau mmg takk amik tau pun, serta lgsg takk bertanya khabar. golongan seperti ini layak ditindas dan dilempar dgn selipar jepun *kalau ikut nafsu yg membara2 ni. tpi apekan daya. aku cuma mampu lemparkan amarah pda blogku saje. ade gak skali dua tu trlpas. nsib lah. not even my fault pun. aku layak berbunyik sbb aku buat kje aku cmpur keje kau skali. so thats it. kang makin meradang aku ckp bnyk2 psal perkara nih. huhhhhhh... lega skit kan? bru sem 1. aku sdg mengumpul segala jenis observation pda setiap org yg aku kenal dan pada setiap tempat supaya tahap kesabaran aku boleh dikawal mahupun dilepaskan mengikut tempat dan org yg tertentu. hahaha! ok. thats it. 

salam.
and happy fasting everybody. may this ramadhan gives u the chance to change.




  • Share:

You Might Also Like

0 comments