spa dan facial.

By Red Pomelo - 4/05/2012 05:36:00 AM



salam.

haritu, ikut ibu pegi facial.
harini ikut ibu pegi spa.
untung ak dok rumah mcm2 pegi. haha.
first stop, facial muka.
ntah hapebenda die letak kat muka aku.
awal2 sdap je... smooth je...
smpi kat pertengahan, hapenda pnye krim kemain PEDIH lgi die letak. lama lak tu.
smpi kebas dan pedih muka aku.
lepas tu, tak cukup lgi.
dia kluarkan segala jenis white/blackhead yang dah duk buat kondo kat muka aku ni.
smpi mengalir2 airmata aku. huish.
hasilnya, muka ak mcm DISASTER. HORROR gile doh.
haha.
hbes facial, ktorang pn pegi MELILEA, nk beli pencuci muka aku.
ni dia.


wah. aku ckp " mahalnya," ibu jawab, "muka kau dah layak pki pencuci yg mcm ni.,"
aku pun angguk. rezeki jgn ditolak. hehe.

next stop, spa.
harini menimba pengalaman pegi spa buat kali pertama.
pegi tu mmg bnyk kali, tpi sebgi pelanggan blom lgi.
haha.
1st thing, ktorang da tukar pakaian semua, ktorang ke sauna dulu. ak dok dlm sauna yang kayu tuh.
sma mcm ni, sauna infrared pnye.


tapi tak mampu bertahan lama sgat sbb 1st time kan? da la kne duduk dendiam. rimas aku. haha.
then rendam kaki dalam air herba dalam besen mcm, yg bsar.



pastu massage and scrub. gile best. haha.
last but not least, jacuzzi. kih kih. best2.
konklusinya, hari ni mmg best.
dah la hari ni habes latihan kete. 2 jam yg terakhir. 
insyaAllah, mggu dpan sya dpatla lesen sekiranya lulus. ~amin
pastu balik dpat merasa spa.
tima kasih ibu <3



  • Share:

You Might Also Like

0 comments