just cry n split it out :')

By Red Pomelo - 4/10/2012 01:02:00 AM



salam.

ya. aku senyum dalam tangisan.
siapa je yg tahu kecuali Allah.
aku slalu meminta ke?
aku slalu menyusahkan ke?
aku slalu naik suara ke? pernah ke?
aku pernah menolak ke?
aku pernah mengekspresskan ape2 prasaan aku dpan2 ke?
ntah laa.
tak suka ungkit.
let bygone be bygone.
tak baik mengeluh kan?
sekali skala aku mintak dri lubuk hati yg betul2 nak ni ssh ke nak tertunai/ditunaikan ?
ssh ke ape yg ak minta?
pernah ke ak tidak merealisasikan ape yg org minta ?
payahnya nak tertunai.
hmm~ nangis laa mimi. tak baik simpan dalam hati.
slame apa yg aku minta dri lubuk hati ak yg betul2 nak ni belum ade satu pn yg dah terlaksana wlupn da berbulan2 ak tggu. *elh bln je, bkn lme sgat. - paleotak kau.
permintaan yg ni bkn mcm yg lain, blh tggu, blh sabar.
yg ni kalau terlepas takde lgi. 
terperuk kat rumah ni buat ak rsa xde life n tak kenal life.
tpi ak sabar.
tak mintak lebih.
sbb ak faham kepenatan dan kesusahan die. aku? duk rumah je. mne ade bwat ape2.
sabar duduk kat rumah, dgn xde kwn, mengadap laptop seharian, hmm.~
ya mimi, kau kne sabar lgi.
dan lagi.
sabar ye mimi~ 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments