ibu

By Red Pomelo - 3/28/2012 07:37:00 AM

salam.

sekarang ade mood nak tulis psal org yg tercinta - mak aku

uuhh..
susahnya nak dpat mak mcm dia.
susahnya nak jumpa yg mcm dia.
susahnya nak jumpa org yg paham saya mcm dia.
susahnya nak biarkn org lain tgk airmata saya tpi dia takpe.*walaupun sya malu
susahnya nak ade org yg slalu sja dpat tunaikan ape yg saya mahu mcm dia.
susahnya nak dapat yg terror msak mcm dia.
susahnya nak dapat mak yg tenang ajar anak org lain mcm dia.
susahnya nak dapat mak yg ramai org admire.
susahnya nak susahkan hati dia.
hehe.
dan sbb itu, sya bersyukur sgat2 sbb ada dia - mak saya.
sbb saya tahu,
susahnya dia mengandungkan saya,
susahnya dia nak jga saya,
susahnya dia nak bg sya nafkah,
susahnya dia nak drive jauh2 utk saya,
susahnya dia bekerja utk tunaikan permintaan saya,
susahnya dia nak bawa saya ke sana sni,
susahnya dia utk pastikan saya jadi manusia,
susahnya dia utk pastikan saya berjaya,
susahnya dia bila saya sakit,
susahnya dia bila saya buat perangai*sya takk brani,
susahnya dia utk menyenangkan sya.
susahnya dia......
takkan dapat saya pulangkan sekelip mata.
sabar ye bu. semoga ibu panjang umur,
dpt merasa duit mi nnt.
kita pakai salvator ferragamor sma2,
kita pakai Fendi sma2,
kita pki Burberry sma2,
kita naik BMW yg ibu suka sma2.

ya Allah, kau pnjgkanlah umurnya, sihatkan tubuh badannya, terangkanlah hatinya, jauhkanlah dia dari sebarang gangguan/kecelakaan/dsb yg tidak baik. semoga Kau sentiasa mengingatkan aku tentang tanggungjawabku terhadapnya, semoga kau beriku peluang ntuk meniti usianya bersama2.

aminnn~

  • Share:

You Might Also Like

0 comments