bawak kereta ;)

By Red Pomelo - 3/27/2012 10:09:00 PM



salam.

harini 2 jam pertama bwak kereta. 
skali je mati enjin msa mula2 naik bukit tu.
hehe. ok la tu.
dari masa 3 jam amali tu lgi bnyk mati enjin.
haha. member2 lain bnyk daa dpat P.
aku still mati2 enjin lgi. ceh.
alaaa, skali je skali je.
hehe.
1st hour naik bukit, parking, pas2 da bwk kat jalan raya dah. 
tukar2 gear smpi pening kepala aku *tak  pon sbnrnye.
hari ni 3 kali ak parking. parking kali ke-2 dah takyah bgi instruction. 
alhamdulillah. haha
masih ade 8 jam lgi. 
haisy.
lme lgi nak dpat P nih.
haisyh. bile laa pulak nk amek lesen P klass B.
ish ish ish.
takpe..
sabar....
pastu aku drive je terus blk rumah.
hehe.
nseb bek ckp cpat, kalau takk da smpi kat sne, takde org nak layan aku.
ptg menjelang baru la aku dpat balik.
kuang kuang. 
tindakan yang pantas dan efisien.
keh keh.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments