sape kate dok rumah bosan~

By Red Pomelo - 5/20/2012 12:41:00 AM



salam.

ya. lagi 11 hari sja ada di rumah setelah hampir setengah tahun bersamaan dengan 6 bulan berbulan madu di rumah.
haha.
aku mmg revenge serevenge2 nya 5 thun bertapa di ostel yg terletak nak dekat lebih 700km dari rumah.
6 bulan ni mmg aku spend time dengan keluarga, kawan2, kucing2, dan perabot2 di rumah tanpa jemu.
orang dah kasi cuti, cuti lah. buat ape kerja dan sebagainya? *itu aku lah
waktu kena belajar, kena struggle, kena stay up, kita kena buat semua itu pda waktunya.
bila dah di kasi berehat, berehatlah. time tu lah bru nk main2, nk enjoy ke ape ke..
bukan sebaliknya.
buat sesuatu tu ikut waktu, kehendak dan keperluan.
aku rasa cukup bertuah atas peluang kurniaan-Nya ini.
tak ada benda yang lebih best selain daripada duduk kat rumah dan menghabiskan segala masa yang ada dengan keluarga. tak ada yg lagi best. tak ada .
ya, orang kata bosan duk rumah. hmm. selagi aku ada rumah atau sementara aku masih ada rumah, aku akan duduk kat rumah. nanti lpas2 ni ada perjalanan yang perlu aku sambung  dan lagi skali jauh dari rumah.
kalau bukan sekarang ni aku habiskn msa kt rumah, bila lagi?
so, bila dah diberi peluang duk kat rumah tu, duduk laa.
tak payah sibuk buat menda2 lain yang lebih tak berfaedah dri ni. haha.

itu sahaja.


p/s : sape ade gamabr mcm ni? haha.


  • Share:

You Might Also Like

0 comments