begitu pantas waktu berlalu

By Red Pomelo - 8/17/2011 01:50:00 AM

tak sangka. pejam celik pejam celik semuanya dah berakhir. SPM production pun at last, habis jugak perkara ni. yang tepi tu : aku : )



puasnya rsa dapat jerit kuat2 time ni. 
its the last production ever. 
betapa payahnya aku nak update blog yg x seberapa ni, 
ala2 dealing ngan DO je. haha.

anyway, its right after the production ends,
ktorang pon terbang ke SINGAPORE ntuk singapore youths festival.
seronoknya!!!

pentas besar..

dressing room pun bsar..

berjanggut nak tggu loading. hamba dah lambat ni, nak kne blk. lain kali post lgi. 
selamat menyambut RAMADHAN kpda,
ibu,
apak,
along,
angah,
kidey,
atai,
adik,

uyeen,
moon,
dan rakan2 lain yg jauh di mataku..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. selamat hari raye mimi . maaf kan aku sumer yang pernah aku wat ko kecik ati . rindu larh . :')
    jage diri kat sane . kirim salam kat kawan-2 kita yang lain . bonda za skali . tankss sebab still ingat aku . i really appreciate that ! :) salam .

    ReplyDelete
  2. kita juga memohon ampun dari segale aspek. ;)
    semua salah telah dilupakan dan sekiranya ampun dipinta maka itulah yang kita berikan..
    selamat hari raya to you too!
    mesti tak lupaa punyer!!
    bonda za.?? :)
    salam.

    ReplyDelete