dulu kawan, sekang KENALAN

By Red Pomelo - 5/19/2011 06:18:00 PM

salam.
ni sorang lagi.
dlu aku boleh laa pggl die kawan. maybe more.
sbb sekarang bukan senang even nak dapat kawan pun.
tpi sekarang, aku x mampu nak gelar die mcm tu lgi.
sekarang, die cuma KENALAN.
highlight, KENALAN.
aku bersyukur,
sedikit pun aku xde rse kesal sbb buang die dri hidup aku.
langsung x rse ape2.
malah gembira kerana ak xde kawan yg ade sense2 menghumiliatekan kawan die sendiri.
itulah die.
orang yang aku buang jauh2 di hidup aku tu.
pengalaman terlalu banyak mengajar aku.
yang mna kawan, yang mna lawan.
hidup dgn dia akn membuatkan aku desperately nak tinggalkan hidup nie utk terus menjadi kawan die.
dalam diam aku menjauhkan diri.
lma2 terus tak bercakap lgi dengan dia.
apatah lgi hal2 yang peribadi.
mmg TAKKAN. smpi bila2 pun TAKKAN.
sblm dia menghumiliatekan aku lagi.
dan lagi.
mslhnya, tak kne kat aku, kne pulak kat org lain.
x kenal maka x cinta.
kalau takde org lain yg kne perkara yg sma,
masakan aku terlalu menyampah tgk perangai die sekarang.
dan masakan ada org faham perasaan aku.
at least, aku xde lah nak syok sndri, menyampah die sorang2.
aku pun x ckp aku bgos.
tpi ni blog aku.SUKA HATI AKU LAA!
sekurang2nya,ak msih lgi ade hati nak ckp dia pernah menjadi seorang kawan pada aku.

aku ingat lagi susah senang dgn die wlupun terlalu bnyak part yg menyakitkan.
tapi tu dulu.
skarang da gaduh dgn kawan bru, baru nk nmpk batang hidung cri geng lmer.
mampos tak layan.
once she's a friend to me. now, she's just an anonymous to me.
got it?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments