cameron 2009!!

By Red Pomelo - 2/18/2010 07:48:00 AM


ahahaha,,
best giler pegi cameron ari2 wlupon buat kali ke4nyer,,,
both in da middle is my cousins,,
that's my parents,,
the most precious person in ma whole life,,
they've never been replaced,,
only you,,
my angels!!











 


nie sister bahiah ak yg poyo but cute anyway,,
ahaha
nseb bek jer dye dpt ikut,,,
bdak br abesz skola yg blgak!
may u got all As 4 ur SPM honey!
gud luck!

ni angah si negaraku,,
he called me nugget,,
tp dya nugget ikan kering!
aha,,brlgk pki shorts,,
pas2 kakun sensorang,,
ahhahah,,nugget2 pon cyg kao!
and last but not least ;) me! yg plg montel + cute,, nak wat camner kan,,ahahaha,,k,that's all i think!
p/s : abg ak lg sorang sbok keje,,akk ak lg sorang sbok blaja,,,so, muke2 org yg terlalu bertuah nie dlm lembaran yg akn dtg,,ahaha

  • Share:

You Might Also Like

0 comments